عایق الاستومری با روکش آلومینیوم

خرید اینترنتی عایق الاستومری

عایق الاستومری یکی از بهترین انواع عایق است که نسبت به عایق های سنتی مزایا و ویژگی های بهتر و بیشتری دارد. این عایق ها دوستدار محیط زیست و فاقد مواد شیمیایی و خطرناک هستند. عایق الاستومری در انواع مختلفی تولید می شود. به دلیل مقاومت بالای این عایق ها در برابر رطوبت، گرما و عوامل شیمیایی و همچنین عایق بودن در برابر صدا و حرارت، در بسیاری از صنایع از جمله صنعت ساختمان سازی، صنایع پتروشیمی و عایق کاری انواع لوله ها کاربرد دارد. این عایق ها توسط شرکت مهار انرژی، به ۴ قسمت دسته تقسیم بندی می شود:

انواع عایق الاستومری

1-عایق الاستومریک لوله ای 

2- عایق الاستومریک شانه تخم مرغی 

3- عایق الاستومریک رولی 

4- عایق اتصالات پیش ساخته الاستومریک

عایق های الاستومری در ابعاد و سایزهای گوناگونی تولید و به بازار عرضه می شود. تمامی این محصولات با توجه به نیاز مشتری و سفارش آنها قابل تولید می باشد.

به دلیل نصب سریع و آسان این عایق ها، در صنعت ساختمان سازی بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. مقاومت بالا در برابر صوت و حرارت از دلایل دیگر انتخاب این محصول هستند. عایق الاستومری پشت چسبدار، یکی از انواع پر طرفدار این محصول به دلیل استفاده و نصب راحت آن روی سطوح مختلف است. نوع روکش دار این محصول که عایق پروتکت و عایق روکش دار آلومینیومی است، به منظور استفاده در موارد خاص به کار برده می شود.

عایق الاستومری با روکش آلومینیوم

علت انتخاب عایق الاستومری چیست؟

عایق های الاستومری در صرفه جویی انرژی سرمایی و گرمایی گزینه بسیار مناسبی هستند و مانع نفوذ رطوبت و سر و صدا به داخل ساختمان می شوند. در گذشته از پشم سنگ و پشم شیشه و یا کناف برای عایق کاری ساختمانها و لوله ها و… استفاده می شد.

امروزه عایق های الاستومری جایگزین خوب و مناسبی برای اینکار شده اند. شاید عده ای عقیده داشته باشند قیمت عایق الاستومری بیشتر از سایر عایق ها است ولی باید به این نکته توجه داشته باشیم که عایق های الاستومری نیاز به پوشش دیگری ندارند و همچنین باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و کم شدن هزینه ها در طولانی مدت می شوند. این موضوع قیمت بالای آن را نسبت به سایر عایق ها توجیه می کند.

خرید عایق الاستومری

عایق های الاستومری از ۵۰ سال پیش در کشورهای اروپایی و آمریکایی مورد استفاده قرار می گرفته اند. خرید عایق از برندها و شرکتهای نامعتبر می تواند خسارات مالی زیادی به دنبال داشته باشد. اگر در زمان خرید عایق های الاستومری با مشاورین با تجربه مشورت نکنید، نمی توانید عایقی مناسب با نیاز خود تهیه کنید. زیرا خرید عایق بدون داشتن اطلاعات کافی در مورد نحوه نصب و کاربرد آن در مکانهای گوناگون، بهره وری از مکان مورد نظر را کاهش داده و باعث تحمیل هزینه های مجدد به شما خواهد شد.

شرکت کیان صنعت توکان با تعهدی که نسبت به مشتریان خود دارد، ضمانت و گارانتی معتبری در اختیار خریداران قرار داده تا پس از خرید از این شرکت نگرانی برای خریداران باقی نماند. این موضوع بیانگر کیفیت خوب محصول و اطمینان از شرکت تولید کننده می باشد. 

عایق های الاستومری در ابعاد مختلف قابل عرضه است که قیمت آنها نیز بر اساس سایز و ابعاد آن متفاوت خواهد بود. فروشگاه اینترنتی کیان صنعت توکان، آماده ارائه مشاوره در زمینه خرید و دادن  اطلاعات بیشتر در مورد این عایق ها به شما می باشد. در این فروشگاه اینترنتی انواع عایق های الاستومری رولی، لوله ای، چسبدار و ساده به صورت عمده در سراسر ایران به خریداران محترم عرضه خواهد شد. برای این منظور با مشاورین شرکت تماس گرفته و از خدمات این فروشگاه بهره مند شوید.

نوشتهٔ پیشین
فوم پلی یورتان تخته ای
نوشتهٔ بعدی
خرید عایق پشم سنگ پتویی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
گفتگو با ما
ارسال پیام