خرید عایق پشم سنگ پتویی

خرید عایق پشم سنگ پتویی

عایق پشم سنگ پتویی چیست؟

عایق پشم سنگ پتویی از زمانهای گذشته مورد استفاده قرار می گرفته است. این عایق در بسیاری از صنایع بزرگ از جمله صنعت ساختمان سازی، صنایع پتروشیمی و نفت و گاز و سایر صنایع بزرگ مورد استفاده قرار می گرفته است. عایق پشم سنگ پتویی در انواع دانسیته ها و ضخامت ها تولید و عرضه میشود. این محصول در برابر رطوبت، حرارت و آتش، عایق بسیار مقاوم و خوبی می باشد به همین دلیل در صنایع بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از شرکت های معتبر و با سابقه در زمینه تولید و فروش این محصول، شرکت کیان صنعت توکان است‌. این شرکت با داشتن سابقه ای درخشان، توانسته رضایت مشتریان خود را به دست آورد.

 قیمت عایق پشم سنگ پتویی

با توجه به شرایط و نوسانات بازار و ثابت نبودن قیمت ارز، نمیتوان قیمت ثابتی برای این عایق ها در نظر گرفت. در کل این عایق نسبت به سایر عایق ها از قیمت بسیار کمتری برخوردار است. 

عایق پشم سنگ پتویی

چگونه عایق پشم سنگ پتویی خریداری کنیم؟ 

در صورت نیاز و تمایل به خرید این محصول، با مشاورین و کارشناسان شرکت کیان صنعت توکان ارتباط برقرار نمایید. بعد از برقراری ارتباط و تعیین محصول مورد نظر، سفارش شما در سیستم ثبت و فاکتور نهایی صادر خواهد شد. با پرداخت مبلغ مورد نظر و تایید آدرس، سفارش شما ظرف مدت کوتاهی در سراسر کشور برای شما ارسال خواهد شد. 

 

روش خرید عایق پشم سنگ

برای این منظور به دو روش می توانید این محصول را خریداری نمایید:

۱- با مراجعه به سایت و انتخاب محصول مورد نظر، سفارش خود را ثبت کرده و پس از پرداخت و تایید آن توسط سایت، سفارش شما به آدرستان ارسال خواهد شد.

۲- با مراجعه حضوری به شرکت کیان صنعت توکان، محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

مشخصات عایق پشم سنگ پتویی

از ویژگی های مهم این محصول قیمت مناسب و ارزان آن نسبت به سایر عایق ها می باشد. با پرداخت هزینه ای پایین، محل مورد نظر خود را عایق کنید و در مصرف انرژی و مهار آن صرفه جویی نمایید. از ویژگی مهم دیگر این محصول، جلوگیری از هدر رفتن انرژی می باشد. جنس عایق پشم سنگ از الیاف طبیعی و معدنی می باشد. سنگ بازالت آتشفشانی ماده اولیه این عایق می باشد و درصد کمی از آن را رزین تشکیل می دهد. به دلیل استفاده از این سنگ در تولید این محصول، مقاومت بالایی در برابر حرارت و گرما داشته و در مقابل آتش سوزی مقاوم است. این عایق ضرری برای انسان و طبیعت دارد و در دسته محصولات دوستدار طبیعت قرار می گیرد.

این عایق  به شکل یک طرف توری و دو طرف توری و با روکش آلومینیوم در کیفیت های بسیار بالا تولید می شود. مقاومت این عایق در برابر حرارت بسیار زیاد است و قدرت تحمل دمایی در حدود ۷۵۰ درجه سانتیگراد را دارا می باشد. به علت قدرت تحمل دمایی بالا و قیمت کم این محصول، در کشور ما طرفداران زیادی پیدا کرده است. عایق پشم سنگ پتویی، در دانسیته های مختلفی از ۸۰ تا ۱۵۰ و ضخامتی بین ۳۰ تا ۱۰۰ میلی متر، تولید می شود. چگالی بالا و ضریب انتقال حرارت پایین این محصول، باعث شده است تا در صنایع پتروشیمی و لوله های حرارتی و کوره های داغ، مورد استفاده قرار بگیرد. بیشترین عایقی در کشور ما مورد استفاده قرار می گیرد، عایق پشم سنگ پتویی است که به صورت رولی هم تولید می شود.

این عایق در شرکت کیان صنعت توکان با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت تولید و به مشتریان عزیز تحویل داده خواهد شد.

نوشتهٔ پیشین
خرید اینترنتی عایق الاستومری
نوشتهٔ بعدی
انواع پشم شیشه و مقایسه انواع آن

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
گفتگو با ما
ارسال پیام