ورق آلومینیوم از کجا بخریم

ورق آلومینیوم رنگی | قیمت ورق آلومینیوم رنگی

ورق های آلومینیومی کاربرد های مختلفی در صنایع دارند و به انواع مختلفی دسته بندی می شوند. یکی از انواع ورق های آلومینیومی را می توان ورق آلومینیوم رنگی دانست. برای خرید این نوع از ورق های آلومینیومی باید به رنگ، ضخامت، سختی و همچنین کیفیت آن توجه ویژه نمود. در ادامه بیشتر به معرفی این محصول خواهیم پرداخت.

اهمیت کیفیت رنگ در ورق آلومینیوم رنگی

تفاوت ورق های آلومینیوم رنگی با سایر ورق ها، در رنگی بودن آن است. کیفیت رنگی که در ساخت آنها استفاده می شود، در کیفیت بصری ورق های آلومینیومی اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل است که باید در زمان خرید آن به کیفیت رنگی که در ساخت ورق ها استفاده شده است، توجه کافی نمود.

اصولا قیمت آلومینیوم رنگی نسبت به سایر ورق ها بیشتر است که البته این موضوع به کیفیت رنگ آن بستگی دارد. رنگی که در ساخت ورق های آلومینیوم رنگی استفاده می شود، باید در برابر نور آفتاب، رطوبت و باران مقاومت بالایی از خود نشان دهد. چرا که در صورت تماس با آب یا رطوبت، ممکن است دچار زنگ زدگی شود.

مزایای ورق آلومینیوم آندایز شده چیست؟

ورق های آلومینیومی کاربرد های مختلفی دارند؛ به همین دلیل باید از کیفیت کافی برخوردار باشند. یکی از اقداماتی که سبب افزایش کیفیت ورق های آلومینیومی می شود، فرایند اکسیداسیون آندی است که به آنودایز معروف است. 

این اقدام که روکشی را روی ورق های آلومینیومی ایجاد می کند، سبب افزایش کیفیت، سخت شدن ورق و ضد زنگ شدن آن خواهد شد. ورق های آندایز شده را می توان در هر رنگی اعم از زرد، قرمز، آبی و سبز تولید کرد.

ویژگی ورق های آلومینیوم رنگی چیست؟

ویژگی ورق آلومینیومی رنگی

ورق های آلومینیوم رنگی در مکان های مختلفی کاربرد دارند. به دلیل سفت بودن و عدم زنگ زدگی، بسیار مورد توجه هستند. 

علاوه بر این، به دلیل خاصیت هدایت حرارتی و الکتریکی، رسانایی بسیار بالایی دارد. این خاصیت رسانایی، ورق های آلومینیومی را به هدایتگر بسیار خوب گرما تبدیل کرده است. به همین دلیل از آنها در تاسیسات آب گرم و بخار استفاده می کنند.

امکان رنگ آمیزی ورق آلومینیومی در طیف های گسترده، سبب شده است تا از آنها برای سطوح تزئینی نیز به صورت گسترده استفاده کنند. از طرفی این ورق ها در برابر سایش نیز بسیار مقاوم می باشند. همچنین بازتاب دهنده بسیار خوب گرما و نور نیز می باشند.

نحوه رنگ آمیزی ورق های آلومینیومی چگونه است؟

در فرایند آنودایز منافذی روی سطح آلومینیوم ایجاد می شود که در طی رنگ آمیزی این منافذ پر می شوند. از ورق های آلومینیوم رنگی برای مصارف مختلفی استفاده می کنند. یکی از کاربرد های ورق های آلومینیوم رنگی، استفاده به عنوان درپوش مشعل است. برای این کار ورق ها را ابتدا در کوره قرار داده و پس از آنودایز کردن، به رنگ سیاه آن را رنگ آمیزی می کنند. با این کار آلومینیوم تا 550 درجه سانتی گراد می تواند تحمل حرارت را داشته باشد.

قیمت ورق آلومینیومی رنگی

قیمت ورق آلومینیوم رنگی

ورق های آلومینیوم رنگی را در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می کنند. از طرفی با توجه به کیفیت رنگی که در ساخت آنها استفاده میشود، قیمت های مختلفی دارند.

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت انواع ورق های آلومینیوم رنگی با ما تماس بگیرید.

خرید ورق های آلومینیوم رنگی

کیان صنعت توکان کارخانه تولید انواع فوم های عایق، ساندویچ پانل و درب های سردخانه ای در تهران است. این مجموعه با به کارگیری آخرین تکنولوژی های دنیا و به کمک جمعی از مهندسان با تجربه، اقدام به تولید ورق های آلومینیوم رنگی نیز کرده است.

شما میتوانید این ورق ها را در رنگ و ابعاد مختلفی تهیه کنید. برای اطلاع از قیمت و نحوه ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

نوشتهٔ پیشین
سردخانه دارویی | سردخانه نگهداری دارو
نوشتهٔ بعدی
سردخانه کشتارگاه | فروش اتاق پیش سرد کشتارگاه

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
گفتگو با ما
ارسال پیام