قیمت ساندویچ پانل

ضخامت‌های ساندویچ پانل‌ و کاربرد‌های آن

ساندویچ پنل‌، سازه ای است چند لایه که دارای ضخامت های مختلف و کاربردهای گوناگونی ‌می باشد. این محصول به دلیل ویژگی هایی همچون وزن کم و سبک، قیمت مقرون به صرفه، نصب سریع و آسان، قابلیت حمل و نقل راحت و…گزینه مناسبی برای جایگزینی مصالح سنتی و سیمانی می باشد. در این مقاله شما را با انواع ساندویچ پانل و ضخامت های آن آشنا خواهیم کرد.

ضخامت‌های ساندویچ پانل‌

امروزه برای سرعت بخشیدن به کارها و کاهش هزینه، از ساندویچ پانل براي ساختن انواع ساختمان، سوله، انبار، آزمایشگاه، کارخانه، ویلا و….استفاده‌ می شود. بسته به نوع کاربری ساختمان، از ساندویچ پنل‌های سقفی و دیواری با ضخامت های ۴،۵،۶،۸،۱۰،۱۲،۱۵سانتی متری استفاده می شود.

قیمت ساندویچ پانل دیواری 2

ساندویچ پنل‌ ۴ سانتی متری

این نوع ساندویچ پنل‌ به دلیل ضخامت کم و سبک بودن، امکان دستیابی به فضای مفیدتری را به کاربر آن می‌دهد که در دو نوع سقفی و دیواری موجود می باشد. به دلیل پله های ذوزنقه ای و شکل همپوشانی آن، امکان نفوذ آب باران به داخل ساختمان غیر ممکن است. این نوع پانل، به صورت پانل آلوزینک یک طرفه یا دو طرفه،و فویل یک طرفه یا فویل یک طرفه با پوشش گالوانیزه تولید می شود. نوع دیواری آن برای پوشش سردخانه ها و ساختمان های اداری و مسکونی و…قابل استفاده میباشد.

 

ساندویچ پانل ۵ سانتی متری

این نوع ساندویچ پانل، با وجود وزن کمی که دارد، در مقابل ضربه، مقاومت بالایی دارد. کمی وزن و سبک بودن، کمک زیادی به جلوگیری از ایجاد خسارت در زمان وقوع زلزله و کمک به کم کردن بار مرده ساختمان می کند. از این نوع پانل نیز در پوشش سقف و دیوار سازه ها، استفاده می شود.

ساندویچ پانل ۶ سانتی متری

این محصول نسبت به چوب، مقاومت بیشتری دارد به همین علت در برابر بارهای مکانیکی، مقاومت بالا و استحکام کششی زیادتری دارد. پانل‌هایی با ضخامت ۶ سانتی متر، توانایی تحمل وزن ۱۸۰ کیلو در هر متر مربع را دارا می باشند که این‌ موضوع حائز اهمیتی در ساخت سقف و دیوارهای کاذب است. 

ساندویچ پانل ۸ سانتی متری

از این ضخامت برای تولید ساندویچ پانل‌های خنک کننده استفاده می‌شود. درزها و منافذ این پانل ها با سیلیکون پوشانده شده است و کمترین انتقال گرما، صدا و سرما را دارا می باشند. این پانل ها نیازی به فونداسیون ندارند و فوم پلی یورتان به صورت تزریقی می باشد.

ساندویچ پنل‌ ۱۰ سانتی متری

مقاومت بالای این نوع ساندویچ پانل در مقابل عوامل شیمیایی، اسیدها، رطوبت و خوردگی و… برتری این محصول را نسبت به سازه های بتنی، آشکار می‌کند. از این نوع پانل در ساخت هتل، ساختمان اداری، کانتینر، صنایع برودتی، سردخانه و…استفاده می شود.

فروش ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پنل‌ ۱۲ سانتی متری

از مهم ترین مزایای این محصول می توان به مقاوم بودن در برابر پوسیدگی، عدم اشتعال، نظافت آسان، دوام عمر و محافظت از محیط زیست اشاره کرد. همچنین نسبت‌ به‌ نفوذ حشرات و رشد میکروب‌ها و قارچ ها مقاوم می باشند.

ساندویچ پنل‌ ۱۵ سانتی متری

ضخامت زیاد این نوع پانل، باعث بالاتر رفتن مقاومت آن در برابر عوامل مختلف از جمله زلزله، نفوذ حشرات و سایر عواملی که در مطالب بالاتر اشاره کردیم شده است. به دلیل پایین بودن رسانای حرارتی، گزینه مناسبی برای عایق کردن دیوارها و سقف ساختمان‌های اداری و صنعتی و….است.شستشوی راحت و عدم نیاز به قالب گیری، از ویژگی های ديگر اين محصول است.

خرید انواع ساندویچ پانل

شما می توانید با کیفیت ترین ساندویچ پانل ها را از کیان صنعت توکان تهیه کنید. این مجموعه تولید کننده انواع ساندویچ پانل سقفی، ساندویچ پانل دیواری و … است. برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

نوشتهٔ پیشین
معایب ساندویچ پانل های بی کیفیت چیست؟
نوشتهٔ بعدی
کاربرد انواع درب سردخانه و معیارهای انتخاب

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
گفتگو با ما
ارسال پیام