معایب ساندویچ پانل های بی کیفیت چیست؟

معایب ساندویچ پانل های بی کیفیت چیست؟

از ساندویچ پانل به عنوان یک سازه پیش ساخته، با ویژگی های  عالی که می تواند جایگزین مصالح سنتی باشد، یاد می شود. اما این نکته حائز اهمیت است که اگر این سازه کیفیت مناسب و عالی نداشته باشد برای کل سازه ایجاد خطرات زیادی میکند. به همین دلیل شناخت ساندویچ پانل با کیفیت بسیار مهم می باشد.

اهمیت کیفیت در ساخت پانل ها

به دلیل محاسن زیادی که ساندویچ پانل ها دارند از آنها در صنعت ساختمان سازی استفاده زیادی می شود. این محصولات دارای قیمت مناسب نسبت به سایر محصولات سنتی، وزن سبک، عایق بودن، داشتن تنوع در طراحی و رنگ و نصب سریع و آسان، طرفداران زیادی پیدا کرده است.  اما باید به این نکته توجه کرد که  ساندویچ پانل باید دارای استحکام و کیفیت بالایی باشد و در مقابل عواملی مانند زلزله، طوفان و باد و نفوذ حشرات مقاومت کافی و لازم را دارا باشد. اما چه عواملی باعث ایجاد معایب ساندویچ پانل های بی کیفیت می شود؟ در ادامه به این پرسش پاسخ می دهیم.

معایب ساندویچ پانل های بی کیفیت

قیمت ساندویچ پانلپوسیدگی

برای مقاوم شدن پنل به زنگ زدگی و خوردگی و استفاده در مناطق مرطوب و شرجی، ورق های فلز را با لایه ای از مواد آلی  می پوشانند. در صورتی که این کار به نحو درست و صحیح انجام نپذیرد، ورق ساندویچ پانل دچار خوردگی و پوسیدگی می شود، که این امر باعث نفوذ رطوبت به داخل آن و رشد قارچ ها و باکتریها خواهد شد. همچنین باعث ازبین رفتن عایق ساندویچ پانل نیز می گردد.

استحکام

ضخامت ساندویچ پانل، بسته به نوع سازه و کاربرد آن متغیر است. اگر ضخامت این ورق ها پایین تر از حد مجاز باشد، باعث کم شدن مقاومت سازه و فروریختن آن می شود. برای جلوگیری از این اتفاق، باید از ضخامت و کیفیت این محصول اطلاع کافی داشته باشید. شما برای راهنمایی و دریافت مشاوره، می توانید با مشاورین شرکت کیان صنعت توکان  تماس حاصل فرمایید.

عایق نامناسب

عایق بودن ساندویچ پانل در برابر آلودگی های صوتی، حرارت و نفوذ حشرات، از دلایل مهم استفاده از این محصول در ساخت سوله و کارخانجات و مکان های مختلف دیگر است. اگر این ورق ها عایق مناسبی نداشته باشند، نفوذ آب و حشرات به درون آنها به راحتی امکان پذیر خواهد بود. جنس عایقی که بین دو ورق پانل قرار می گیرد از فوم Xps و پلی اورتان است که اگر کیفیت بالایی نداشته باشند، باعث بروز این مشکلات خواهند شد. پس،  استفاده از عایق مناسب در تولید این ورق ها باعث بالا رفتن عمر سازه و استحکام آن خواهد بود.

قیمت ساندویچ پانل دیواری 2جنس ورقه های فلزی 

لایه های بیرونی ساندویچ پانل از دو ورق با جنس گالوانیزه، آلومینیوم و یا آلوزینک است. جنس این ورق ها نقش مهمی در طول عمر پانل ها، کیفیت و ساخت سازه دارند. به همین دلیل باید از فولاد آلیاژی با کیفیت و مطابق با استاندارد ساخته شده باشند.

خرید ساندویچ پانل های با کیفیت

ساخت ساندویچ پانل باید مطابق با استاندارد و معیارهای روز دنیا باشد. این روش ها در کیفیت نهایی ساندویچ پانل تاثیر بسیار زیادی دارد. کارخانه کیان صنعت توکان، با دارا بودن سالها تجربه در زمینه تهیه و تولید این ورق ها، توانسته است محصولات با کیفیت و مرغوبی را در اختیار مشتریان قرار دهد. با تهیه ساندویچ پنل های مرغوب از این مجموعه، دیگر نگران  بروز عیب و ایراد در ساندویچ پانل نباشید. شما با تماس با مشاورین این مجموعه بهترین وبا کیفیت ترین ساندویچ پانل مورد نیاز خود را خریداری خواهید کرد.

نوشتهٔ پیشین
ورق آلومینیوم از کجا بخریم؟
نوشتهٔ بعدی
ضخامت‌های ساندویچ پانل‌ و کاربرد‌های آن

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
گفتگو با ما
ارسال پیام