عایق الاستومری با روکش آلومینیوم

عایق الاستومری، عایقی با روکش آلومینیوم و چسب دار است که به دلیل پشت چسب بودن آن، به راحتی قابل نصب می باشد. شرکت کیان صنعت توکان، یکی از بهترین شرکت ها در زمینه خرید این محصول می باشد. 

قیمت عایق الاستومری روکش آلومینیوم

قیمت این محصول با توجه به نوسانات بازار، ثابت و مشخص نیست. چرا که در هر لحظه محصولاتی همچون عایق با روکش آلومینیوم، عایق الاستومریک چسبدار و… با قیمتهای مختلفی عرضه می شوند. حتی شرکت های بزرگ و معتبر نیز از ارائه قیمت دقیق این عایق ها خودداری می کنند. به همین دلیل شرکتهایی که کالای خود را با قیمت منصفانه و با کیفیت عالی عرضه می کنند، کم هستند. 

شرکت کیان صنعت توکان در زمینه خرید و فروش عایق الاستومریک، بسیار فعال است. این شرکت در عرضه محصولاتی همچون: عایق پشم و سنگ، عایق الیاف سرامیک، عایق پلی یورتان، انواع ساندویچ پانل، عایق الاستومریک، انواع سیستم ساپورت تاسیسات، انواع کانال فلکسیبل، انواع سیستم فلنج کانال هوا و… بسیار فعال می باشد. 

 فروش عایق الاستومری با روکش آلومینیوم

استفاده از عایق پشت چسبدار و روکش آلومینیوم، تاثیر بسیار زیادی در کنترل و صرفه جویی در مصرف انرژی دارد. پس از ثبت سفارش این محصولات، شرکت کیان صنعت توکان، با ارائه ضمانت خرید، پس از یک روز کاری، سفارش مورد نظر شما را به تمام نقاط ایران ارسال خواهد کرد.

به دو علت از عایق الاستومریک در صنعت ساختمان سازی استفاده زیادی می شود که شامل این نکات می باشد:   

دلیل اول : استفاده از این عایق مانع از هدر رفتن انرژی و گرمای خانه می شود که این امر ضریب هدر رفتن انرژی را به کمترین میزان می رساند. متاسفانه در کشور ما هنوز ساختمانهایی هستند که از عایق کاری استفاده نمی کنند و این امر باعث هدر رفتن گرمای خانه و مصرف بیش از اندازه انرژی می شود. 

دلیل دوم : استفاده نکردن از عایق مناسب در کف و دیوارهای ساختمان، باعث هدر رفتن انرژی و گرمای ساختمان می شود. این در حالی است که دوجداره کردن پنجره ها نیز تاثیر زیادی نخواهد داشت.

عایق الاستومری با روکش آلومینیومعایق کاری دیوار خارجی ساختمان

همه ما این تجربه را داشته ایم که در فصل گرما، گاها هوای بیرون خنک تر از هوای داخل ساختمان است. این موضوع در نتیجه استفاده نکردن از عایق الاستومری و یا عایق پشم سنگ در دیوارهای خارجی ساختمان است. نبود عایق الاستومری، باعث ورود هوای گرم به داخل خانه شده و در نتیجه هوای داخل خانه دم کرده و جریان هوایی وجود ندارد. گرم شدن دیوارها، باعث هدر رفتن انرژی و سرما و خنکای درون ساختمان در فصل گرم می شود. به همین علت استفاده از عایق الاستومری، از ورود هوای سرد به داخل خانه در فصل زمستان و ورود هوای گرم در فصل تابستان، جلوگیری خواهد کرد.

عایق الاستومری با روکش آلومینیومعایق حرارتی

از عایق حرارتی سلول بسته، عایق الاستومری حرارتی تولید می شود. این عایق ها نسبت به نوع سلول باز، مانند عایق پشم سنگ یا عایق پشم شیشه، مزیت های بسیار زیادی دارند که توضیحاتی در مورد آنها خواهیم داد:

1.امکان هدایت حرارتی عالی و مناسب تر در عایق های الاستومری سلول بسته

در این نوع عایق، حرکت هوا نسبت به نوع سلول باز آن کمتر است و هوای گرم رادر خود نگه می دارد. اما عایق سلول باز تبادل گرمایی کمتری را دارا می باشد.  

۲. منتشر نمودن  بخار اندک در عایق های الاستومری

در عایق الاستومر فرایند  بخار و منتشر شدن  آن بسیار اندک می باشد و هدایت حرارتی در آن برای مدت طولانی تضمین می شود. استفاده از عایق الاستومر در سقف نیازی به رنگ کاری محافظ ندارد. 

۳. داشتن ویژگی های مکانیکی فراوان و بهتر در عایق های الاستومری

۴. عایقی فاقد قارچ و باکتری 

در عایق الاستومری امکان رشد هیچگونه قارچ و باکتری وجود ندارد و عاری از هرگونه باکتری و قارچ خواهد بود.

۵.عایق الاستومری در برابر انتشار بخار آب استحکام زیادی دارد.

نوشتهٔ پیشین
خرید عایق پشم سنگ ساختمان
نوشتهٔ بعدی
خرید عایق سرد پلی یورتان

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
گفتگو با ما
ارسال پیام