قیمت ورق آلومینیوم کیلویی

قیمت ورق آلومینیوم کیلویی

ورق آلومینیوم در بازار به صورت کیلویی و رولی به فروش می رسد. قیمت این ورق، به علت نوسانات بازار و تغییر قیمت ارز، هر روز در حال تغییر است و قیمت ثابتی ندارد. در ادامه بیشتر در مورد قیمت ورق آلومینیوم کیلویی صحبت خواهیم کرد.

ورق آلومینیوم

از ورق آلومینیوم به عنوان یک فلز غیر آهنی، در صنایع مختلفی استفاده می شود و طرفداران زیادی را پیدا کرده است. علت این موضوع خواص فیزیکی و شیمیایی فوق العاده این ورق است. 

ورق آلومینیوم که همان فلز آلومینیوم است، به شکل ورق های نازک در آمده و به شکل پوش برگ و یا در ورق های خیلی نازک که به آنها فویل آلومینیومی گفته می شود که در بخش های زیادی از صنایع کاربرد دارد. 

برای تهیه ورق آلومینیومی می توانید از مشاورین شرکت کیان صنعت توکان که در این زمینه سابقه طولانی دارند، بهره ببرید.

ورق آلومینیوم

قیمت ورق آلومینیوم کیلویی چقدر است؟

قیمت نهایی ورق آلومینیوم کیلویی وابسته به عوامل زیادی است؛ از جمله کیفیت ماده اولیه، قیمت ارز در بازارهای داخلی و بازارهای جهانی و نوع آلیاژ به کار رفته در تولید آن بستگی دارد.

 شایان ذکر می باشد که قیمت ورق آلومینیومی ۳۵۱۰ ،  قیمت ورق آلومینیوم ۱۰۵۰ و … متفاوت است. این تفاوت قیمت ورق آلومینیوم کیلویی با آلیاژ های متفاوت آن را میتوانید با تماس با کارشناسان فروش ما به دست بیاورید.

 در نتیجه قیمت گذاری از نظر کارخانه تولید کننده، وابسته به  ضخامت ورق،  وضعیت کلی بازار و قیمت دلار و … می باشد.

ورق آلومینیوم نازک

ورق های آلومینیومی که ضخامت آن ها کمتر از یک میلیمتر است را ورق آلومینیوم نازک می گویند. این نوع از ورق در صنایع مختلف از جمله تولید لوازم خانگی، صنعت داروسازی و…..استفاده می شود.

نحوه خرید انواع ورق آلومینیوم از شرکت کیان صنعت توکان بدین صورت است که شما باید با شماره تماس های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

ورق آلومینیوم آجدار

یکی از معروفترین ورق های آلومینیوم، ورق آلومینیوم آجدار است. از نظر ظاهری داری سطوحی با طرح برجسته است و برای داشتن همین خصوصیت، ورق آجدار نامیده می شود. نام دیگر این ورق، ورق آمپاس است که از معروفترین ورق های آلومینیومی است.

 ورق آجدار به شکل مرسوم با بکارگیری از دو آلیاژ ۳۱۰۵ و ۱۰۵۰ ساخته می شود. ورق آلومینیوم آجدار چکر و ورق آلومینیوم آجدار الماسی 2 بخش اصلی ورق آجدار را به وجود می‌آورند.

ورق آجدار چکر دارای عاج های کوچیک و موازی هستند، که در دسته و بخشهای ۵تایی قرار گرفته می‌شود. اما ورق آلومینیوم آجدار الماسی، شیارها به صورت جدا جدا و مورب در سطح ورق قرار می گیرند و هر آج با آج کناری آن متفاوت می باشد.

ضخامت این ورق ۱ تا ۳ میلیمتر است.

قیمت ورق آلومینیوم کیلویی

انواع ورق آلومینیوم

همان‌گونه که بیان شد ورق های آلومینیوم در انواع بسیار مختلفی تولید می شود؛ از جمله : ورق آلومینیوم نازک ، ورق آلومینیوم آجدار ، ورق آلومینیوم کامپوزیت، ورق آلومینیوم سینوسی، ورق آلومینیوم شادولاین، ورق آلومینیوم ۶۰۶۱، ورق آلومینیوم ۳۱۰۵ و آلومینیوم 1050 و ….از معروف ترین انواع ورق های آلومینیومی در بازار ایران هستند.

خرید ورق آلومینیوم رنگی

یکی دیگر از تولیدات کارخانه کیان صنعت توکان، انواع ورق آلومینیوم رنگی است. شما می توانید با کیفیت ترین ورق های آلومینیوم رنگی را ما بخواهید. برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش با شماره های ما تماس بگیرید.

نوشتهٔ پیشین
نحوه ساخت سوله با ساندویچ پانل
نوشتهٔ بعدی
ورق آلومینیوم از کجا بخریم؟

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
گفتگو با ما
ارسال پیام