ورق آلومینیوم از کجا بخریم

ورق آلومینیوم از کجا بخریم؟

یکی از مصالح پر کاربرد در ساخت سازه های مختلف، ورق آلومینیوم است. ورق های آلومینیومی به دلیل ویژگی های خاصی که دارند، توانسته اند در ساخت سازه های زیادی مورد استفاده قرار بگیرند. اما کیفیت ورق های آلومینیوم در کیفیت سازه ها تاثیر مستقیم دارد. به همین دلیل اهمیت زیادی دارد که ورق آلومینیوم از کجا بخریم ؟ در ادامه این مطلب می خواهیم اطلاعات مفیدی را در مورد ورق آلومینیوم در اختیار شما قرار بدهیم و در ادامه به این سوال پاسخ بدهیم که از کجا ورق آلومینیوم بخریم؟

انواع ورق آلومینیوم از کجا بخریم؟

عموما از ورق های آلومینیوم برای ساخت انواع درب و پنجره استفاده می کنند. به ویژه برای ساخت درب سرویس های بهداشتی و حمام که در معرض رطوبت هستند، ورق آلومینیوم بهترین گزینه می باشد. علاوه بر این ورق های آلومینیوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی نیز مقاومت بالایی از خود نشان می دهند.

ورق های آلومینیومی در ضخامت و ابعاد مختلفی تولید می‌شوند که کارایی هر یک متفاوت است. از نوع براق آنها برای ساخت صنایع روشنایی، طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی استفاده می کنند. علاوه بر اینها امکان تولید ورق آلومینیوم های رنگی ن

قیمت خرید ورق آلومینیوم به کیفیت و میزان سرمایه شما بستگی دارد.   

قیمت ورق آلومینیوم کیلوییویژگی انواع ورق های آلومینیومی

در ابتدا بهتر است بدانیم که ویژگی های ورق آلومینیوم چیست و چطور بهترین خرید را داشته‌ باشیم؟

فرم پذیری بالا

ورق آلومینیوم با کیفیت فرم پذیری بالایی دارد. در نتیجه برای پاسخ به سوال ورق آلومینیوم از کجا بخریم؟ ابتدا لازم است که ویژگی های آنها را در نظر داشته باشید.

امکان بازیافت 

ورق های آلومینیومی با کیفیت امکان بازیافت و استفاده مجدد را دارند. به همین دلیل از این فلز استفاده های زیادی می توان کرد.

ورق آلومینیوم با پوشش پلی کرافتضد اشتعال بودن

علاوه بر اینها ضد اشتعال بودن ورق های آلومینیومی نیز از دیگر ویژگی های ورق های اصل و با کیفیت است. چرا که در صورت آتش گرفتن، گاز بسیار سمی را از خود آزاد می کند.

چکش خواری و قابلیت انعطاف پذیری بالا

از دیگر ویژگی های ورق های آلومینیومی می توان به خاصیت چکش خوار بودن و انعطاف پذیری بالای آنها اشاره کرد. به طوری که میتوان آنها را به هر شکل دلخواهی در آورد. به همین دلیل است که در صنایع مختلف به صورت گسترده استفاده می شوند.

خرید ورق آلومینیوم از کیان صنعت توکان

یکی از شرکت های تولید کننده انواع ورق های آلومینیومی از جمله ورق آلومینیومی رنگی، آلومینیوم جکت کیان صنعت توکان است. این شرکت علاوه بر تولید ورق های آلومینیومی، انواع ساندویچ پانل، درب سردخانه ای و … را نیز تولید می کند. این مجموعه با سالها تجربه و به کمک آخرین تکنولوژی و همکاری جمعی از مهندسان با تجربه، اقدام به تولید این نوع از محصولات کرده است.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت خرید و ثبت سفارش با شماره های ما تماس بگیرید. به دلیل عرضه مستقیم این محصولات به مصرف کنندگان، قیمت تمام شده آنها بسیار کمتر از سایر تولید کننده ها بوده و برای مشتریان به صرفه خواهد بود.

نوشتهٔ پیشین
قیمت ورق آلومینیوم کیلویی
نوشتهٔ بعدی
معایب ساندویچ پانل های بی کیفیت چیست؟

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
گفتگو با ما
ارسال پیام